zakriesya



Exam dah dekat :'D

Wednesday, May 8

Ni dongwoo ke namu ? >.<

Annyeong ^^ lama betul tak update :) maklumlah , saya nak PMR dah pun kan . Exam Mid-year dah dekat nih :3 dah puas study , hope sangat zak dapat keputusan yang memuaskan :') Hey dear stalker :3 mish me huh ? -.- Soalan yang sama akan diulang di stiap entry , saya tau anda bosan xP FB ape semua dah deactive so takde lah leka sangat kan ^^ twitter je masalah saya skarang , taknak deactive , nnti takleh contect kawan lama :'P

Aigoooooooooooo I have no idea meh nak update apa == Hey again , I changed my skin . lol not my skin , my blogskin xD lawa tak lawa tak ? haha jgan ckap tak lawa sebab ni skin org lain bukan saya punya ^^  huuuuuu aritu skolah sebok giler dgan kerja khusus sejarah nye geo nye . nasib baik semua dah siap ;D Campur dgan gduh dgankwan lagi opssss :3 yang tu tak payah lah citer babo -.- smalam kan , kena lari keliling skolah 3 pusingan , ape tah cikgu ckap nama bnda tu , 10000 langkah sehari ? cenggitu laa ~ tapi zak buat 2 pusingan je , SEBAB SAYA JALAN TAK LARI :p lepas tu masa cuti dua minggu nnti ada layar cemerlang *tak silap saya* mmg minggu pertama saya takkan dapat prgi jlan lah :3 hmmm untuk kebaikan jugak , PMR last batch lah katakan , mesti cikgu harapkan lebih kan :3 hmmmmmm , ape lagi erk nak citer ? hahhh ! hmmm ~ tak tau lah =='

heeee kekeringan idea lah awak :3 cukup smpai sini je kan ? ^^ Klau ada masa saya update lagi *oh wae zak guna bahasa skema ni xP* wish me a good luck for my mid-year test . also for my PMR . I wanna get straight .. A :') Bye jumpa di lain entry ;)

EXAM TINGGAL SEMINGGU JE LAGIIIII
1 comments
Anonymous Anonymous said...
Nice topic but really corean is so handsome.
 

Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio