zakriesya



Malas.

Thursday, September 28

Image result for black and pink aesthetic



Assalamualaikum wbt
Aku rasa betul lah aku makin malas nak update blog ni asf. Nak kata busy, aku serius buat buat busy je. Hahaha. Busy jadi pemalas. Hm, belajar sini aku masih confused dengan itu ini lagi, banyak benda aku tak tahu lagi. Like I mean, banyak lagi la omg benda aku cakap ni. Aku masih cuba untuk menyukai course aku ni sebab lol, aku takdalah berapa suka sangat dia macam ok ok so so camtu je lah. Tak, aku pun tak faham apa yang cuba aku katakan. Acewah.

Ni sekarang tengah buat so called assignment tapi aku tersangkut sini. Tolong lah jadi sikit ya allah. Susah nak jadi rajin when you dont like what you're doing. Lol. Dah lah. Ni pun aku terjadi malas.
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio