zakriesya



Feels

Monday, April 25


Assalamualaikum.
So harini rasanya takda benda aku nak kata malinkan BTS UPDATE PHOTO CONCEPT LAGI. Haih haritu baru je dia update and sekarang dia update lagi. Gambar atas ni aku tak tahu gambar apa sebenarnya tapi sebab dia suga aku save je. Hotnya t.t photo concept yang baru ni semua hot biasalah. Entah semua hot lah haa.

Semalam kan semalaaaaam. SEVENTEEN PUNYA MV KELUAR T.T aku seriously tak tahu nak rasa macam mana bc aku dah terbiasa tak fangirling then aku tengok mv tu like :| yes memang dekat twitter au update gitu but seriously aku tak pernah macam ni. Usually aku diam dan tonton menghayati mv tu. Diorang memang comel tapi semalam aku tengok takda cc tahu tak mv takda cc ni aku tak biasa xD sebab aku suka baca sub dia. Tapi hansol macam peterpan sebab dia pakai beanie warna hijau and hairstyle dia sekarang macam masa 17tv dulu t.t cute gila aku tak tahu nak describe camna lagi. Lepas tu coreo diorang cute gila masa chorus tu t.t hoshi kan memang cute pastu dance dia tendang tendang tu comelnya!

Lepas tu semalam jugak lovelyz dengan twice punya mv keluar dekat dekat masa yang sama jugak lah. Mula mula lovelyz dulu lepas tu dalam 10 minute camtu twice pulak. Weh weh aku lagi lah dalam ati meracau gila nak mampus weh. Ha. Dah lah aku nak menatap yoongi lama lama. Bye
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio