zakriesya



Sehun

Tuesday, April 12


Assalamualaikum
#HAPPYSEHUNDAY #SEHUN23RD
Weh dah besar dah weh sehun t.t tsk terasa emotionalnya. Aku tkda lah minat dengan dia pun sebenarnya HAHAHAH but happy birthday ne, Esok birthday adik aku pulak bulan 4 ni banyak gila birthday semalam birthday baijan tau haaa.

Tak aku bukan nak cakap pasal birthday but aku just tryna update something so blog aku nampak active sebenarnya. Tbh aku sedang kebosanan nak tengok video aku tak tau nak tengok video apa. But semalam aku ter stay up sampai pukul 5 kut- baca fanfic weh TAK SEDAR WEH masa tu dah pukul 5. Tapi best emotional gila rasa semalam sebab aku ni suka baca angst tapi bila otp aku suffers aku teringat everytime aku nampak interaction WHAHAH. Like kesiannya nanti dia mati sebab korang break up sebab both parents tak agree korang tgt bc no homo huaaaaaaaa. Tapi semalam aku baca pasal taehyung dia mati kena bunuh WEH KESIANNYA kau bukan bias aku but it's disturbing sadbfhebve.

Tahu tak mak aku tak bayar astro yang korean pack tu. Takda channel 394 395 aku dah la suka tengok problematic men tu- nasib rapmon dah takda but still AKU SUKA NAK JAWAB SOALAN MEMENINGKAN TU. Ada soalan aku dapat but ada yang tak dapat and paling teruk ada yang aku tak paham pebenda jawapan dia ni HHAHAH. Aku tak tahu mana nak cari video nya -_- takda subs weh aku tak faham t.t gotta learn korean tbvh but no. Me laeji laeji.

Nanti banyak group nak comeback akbfdiv aku tak tahu mana nak fangirl nanti payah jadi multifandom ni. Nasib baik exo isnt in the list lagi teruk lah aku nanti. Dengan bts lepas tu 17 then Monsta x pastu twice lagi dengan eunji punya solo debut lagi lovelyz lagi EI SUSAHNYA HIDUP NI

Oklah aku taktahu nak cakap apa. Pyong
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio