zakriesya



I need a moment

Thursday, April 7





Assalamualaikum
YAYYYY HARINI UPDATE LAGI
Ok lah tbh aku tak tahu pebendanak update kut sini sebab aku sendiri tak tahu apa yang aku tak tahu tu- like tbh masa duluuuuuu like form 2 ke form 3 macam tu aku selalu update daily. Cause masatu memang orang suka buat blog, orang zaman tu suka membaca sikit. Now like everybody is always on the phone so yeah blog blog macam ni orang mana buka dah kan. Alasan aku aum. Tbh aku sendiri yang malas nak update sebenarnya. More like aku just tukat header or anything bc aku dah bosan tengoknya xD aku suka update pasal bias aku dulu but now that aku sendiri tak spazzing sangat aku nak update apa-

YOONMIN. Lemme update bout yoonmin. Ok aku so into bts lately not lately but eversince bts comeback run haritu tahun lepas sebenarnya. Since diorang comeback tu aku macam stan gila gila sampai exo macam side dishes sumpah kesian orait. Bts ni aku kenal lama dah minat lama dah takda macam sekarang sampai meme pun banyak gila HAHAHAH. Oh yoonmin- yeah yoonmin aku ni suka kut suga tu so aku tengok lah orang ship dia dengan siapa.Dengan jhope ada v ada jungkook rapmon semua ada tapi aku paling suka tengok dia dengan jimin. Naknak masa tu aku terbaca ff pasal diorang ni jimin suka suga tapi suga ni nak kut jk je itu kesian sebab yelah orang biasa ship vmin jikook sebenarnya i be like- oh ada orang ship dia dengan suga rupanya.

Takda diorang just cute sangat and then aku tertengok TER OK TER tengok dekat utube masatu pasal moments diorang. Haih kenapa lah aku tak perasan ship ni dulu like kenapa aku nampak vkook namjin jikoon vmin JEEE KENAPA.Aku tak minat mereka ni jadi takda ah aku kisah sangat hip siapa dengan siapa HAHAH. Sebab utamanya adalah semestinya aku suka suga hahahah dan aku ship dia dengan aku je ok. /snorts. Well aku dengan yoonmin ni punbaru je nak ship ship gini baru je like 2 or 3 weeks BARULAHTU. Now that aku punya ship aku yang gila ship kaisoo ni dah macam sunken kan LAGI LAH AKU GILA YOONMIN NI HAH. Aku tengok diorang sebelah sebelah pun like haa yoonmin asdfghjkl biasalah aku masih seorang fangirl.

Aku biasa tengok ship ship lain ni biasa je macam oh comelnya mereka takda lah sampai aku baca fanfics bout diorang sebab no, aku tak baca yaoi fics. But aku baca ff kaisoo sebab kan dulu mereka ni comel sangat sangat sampai smut dia pun aku baca. Tapi aku read yoonmin punya sekali like whaaaaat. Haha dah dah byebye.
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio