zakriesya



limau

Tuesday, February 3


limau? apa yang limau? takda limau sini. assalamualaikum
tajuk takda kena mengena pun. aku bukan nak cerita pasal kebaikan limau ke apa. cuma aku suka cakap limau. kenapa limau? suka hati aku la, aku yang cakap. limau. limau kan comel. kan sedap. ops. limau bukan main topic.

wuih- aku takleh tukar skin. apa skin. skin apa? ular? burung? katak? skin blog la. kat blogskin tak cantik. ceh memilih. eh of course. skin aku, aku kena lah pilih. aku cari kat tumblr. lawa. aku copy paste masuk sini. tak jadi. harey betul. aku tukar sikit sikit ambil basecode dia je. pun tak jadi. tak tahu nak buat apa lagi ni. nak cari lagi, nak tukar lagi. aku malas. busy katanya. dengan wifi slow. geram.

kau baca post aku kah? mana tau link? okey lah kau tak baca pun. cuma kau tiba tiba muncul balik. aku tanya kenapa tak mahu jawab. sedih. rp wuu- main rp? aku suka main rp. tak suka tak tahu sudah. google ada. kau search je. in character tu paling tak tahan- asyik main rp je, addicted nanti. memang dah addict nak buat macam mana lagi? eh, bahaya tu. seronok bermonolog sorang sorang ni. orang tak akan baca pun.  homework bila nak buat ni?

kejap lagi lah. kejap lagi tu bila. kejap lagi lah, tak faham? okey faham. aku ni pemalas orangnya. mak aku tahu tu. kau tak tahu sudah. ni aku bagi tahu lah ni. hayi comel kan? yeap, macam aku. maaf perasan. blog sendiri suka hati lah

aku nak spm tahun ni. dah bulan dua baru nak cakap. baru sedar. macam aku ready. aku makin tak faham dengan sekolah ni. apa benda itu ithink hots semua tu. aku tak faham. kenapa baru nak buat. bukan start tahun lepas? tapi takda pun. aku tak pandai suka nak buat peta minda ni. aku tak boleh faham. faham? ye faham.

sedapnya limau- aku tengah lapar. makan pun belum ni. eh sudah, mandi yang belum. ops, kenapa cakap. tertaip. kena faham. itu sahaja, sekian
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio