zakriesya



u o u

Saturday, February 7


assalamualaikum
kenapa tiba tiba rajin update ni zak o u o tak, saja je sebab duduk rumah aku bosan. takda benda nak buat aku update lah. takkan nak biar berhabuk macam dulu

ok lah. hari ni kan birthday jinan ;-; hulll happy birthday jinhwan cndisabhdhbvhfeivcsjn stay short stay cute stay as the oldest and harap kau dibuli lagi pada masa akan datang. tak boleh betul tengok jinan ni. comel sangat

account aku disabled ;-; dah lah banyak friends dalam tu. sedih huwaaaaa buat account baru guna nama sama, dp pun sama. buat orang ingat aku unfriend diorang je. penat wooo nak post kat timeline satu satu kata acc disabled *mencarut* ops takmo takbaik

lost contact ;-; habislah, gerenti lost contact dengan mamat tu- sesiapa je, sedih. nak add nanti rasa bersalah lol sebab nanti dia ingat aku unfriend dia pulak. aku takda niat pun. mark yang mendisabledkan account aku. terbaku terguna bahasa melayu

dah, aku nak tenangkan diri. sebab time weefe selow aku suka update blog. jadi biar aku menyendiri. haih cewah. sekian
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio