zakriesya



bintang '-'

Friday, February 6


assalamualaikum wbt
apa yang bintangnya ?  biasalah aku memang suka merapu. macam lah aku tahu nak letak tajuk apa. okey lah sebenarnya. cikgu masukkan aku dalam program bintang. program apa tu. program tu cikgu cakap untuk budak yang di target A untuk bio. BWAHAHAHA terbangga diri tak baiknya. aku tak pernah sangka woii. bio aku 63 je tahun lepas

oklah makin suka pulak aku jenguk blog ni. kenapa? ofc lah sebab ada jinan june jadi header lolol. aku masih tak jumpa blogskin yang cantik. semua orang tau aku ni choosy kan. tak perlu ulang lagi. nanti lama lama aku bosan sendiri. takpa

ok ini lawak. haritu pergi kgv ada discovery science inti college yang anjurkan. lol anjurkan. aku ingat best tapi harey. panas yang aku dapat. tapi yang pasti cina tu cute. and nasi goreng ayam tu sedap. lain lain punya aku tak rasa ada yang interesting ceh

roleplaying. faham tak seronok. aku jumpa kawan dalam tu- mula mula kawan ic lama lama macam kawan real pun ada. yang aku tersuka someone yang jauhhhh kat australia sana pun ada. apakah. seriously lawak sebab aku jenis susah nak suka orang- menipu kau zak

sekolah. pusat sumber lel. aku naib setiausaha. aku dah rasa macam lawak. aku patut tukar tajuk tu lawak tbh. aku takkan buat kerja. aku tahu tu. biar setiausaha yang buat. aku sumbang markah dalam sijil berhenti je. tapi malas malas aku ada rajinnya. macam mana? aku pun tak tahu lah

tamatlah sudah perbincangan kita pada hari ini. weefee selow buat aku irritating. deim- sekian paikek
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio