zakriesya



Malas

Friday, March 20


Assalamualaikum
Haaaaaa, cuti sekolah nak habis dah- Seminggu cuti ni kau buat apa je Zak, kenapa tak update? Aku malas. Hehe ye betul, aku malas, lmao. Banyak homework, lepas tu ada kelas tambahan lagi, aku mana ada masa. HAHAHAHA big lies i ever made ok. Tapi betul la, aku malas dan itu tidak boleh disangkal lagi. Nak update blog kena type, lagi la aku malas. Aku jarang on laptop sekarang. Sebab apa ? Sebab malas la, apa lagi alasan yang ada. Aku nak spm la tahun ni. Chuckles.


Rp. Hah rp. Aku dah malas dah nak main rp. Sebab apa? Yeah takda sebab lain melainkan aku malas. Haha semalam aku react lah balik account aku, lepas tu aku borak, dengan orang yang tak rindu aku, wth. Dia rindu tu aku tahu> Boleh pula marah aku sebab pergi macam tu je. Aku dah cakap goodbye dah pun kan lmao. Lepas tu orang yang aku sangka dia online, tak online masa tu. Tercongok je aku kat situ tak tahu nak buat apa. Aku react balik pun sebab nak lepas rindu, dah pm orang orang tertentu tu, aku deact la balik. Keling. Buat apa lama lama. Sakit hati je, aku off lah. Bc


Isnin sekolah dah. Masa mula mula nak cuti haritu aku baca la stu fanfic ni, Yanty la cadangkan. Tak pernah sangka aku yang malas ni boleh jadi tak malas nak baca fanfic. Bukan bias aku pula tu. Huhu. Tapi serious sedih fanfic tu, jahat gila. Lepas tu baik gila. Malas nak cerita, baca sendiri la. Malas nak bagitahu, cari sendiri la. Mana2 yang best tu, ha yang tu lah tu. Aku dah back ke old url. Malas nak fikir lain, nama aku sedap je, sedap didengar, sedap disebut. Unik kan, biasa. Bukan nak riak tapi aku memang suka nama aku : ) Tapi url tu bukan nama aku, HAHA.Tiba tiba aku setting nak pergi old url, tak boleh. Apa benda -.-

Dah dah, malas nak cerita panjang. Aku pun malas nak type panjang panjang. Dah dah, Giriboy tu, Giriboy tu comel asdfghjkl;;
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio