zakriesya



OuO

Saturday, May 9


Assalamualaikum w.b.t
Exam. Exam. Sekarang tgh exam. Ish tak suka la. Well, mana ada orang suka dekat exam, kan. Bm dah lepas, Sejarah pun dah lepas. Hari ni sabtu, esok ahad, isnin nanti exam english. Dah study lum? Lol, haha belum. Kan aku update blog ni. Apsal update? Pergi lah study. Belajar, jgn jadi malas. Aku tahu la. Kejap eh, aku update dulu. Lmao. Exam sejarah haritu, nk kata susah pun tak, senang lagi lah tak. Wew. Esei tu aku boleh lah jwb jugak, sbb pasal agama, sirah. Senanglah sikit. Tapi kbat tu mcm mana nk jawab? Mana aku tahu. Paper 3 pun skema tak kena. Nsib baik pndai cari xD

Roleplay. Sumpah nk deact. Menakutkn, seriously. Aku perempuan, but ada prempuan suka aku jugak. Aku pun tukar lah rp, ingat dh tak suka dh, rupanya. Wek, geli. Ok jgn cakap pasal ni. Kau yg timbulkn, bkn aku. Diam ah -.- Tapi roleplay best, boleh ckp dgn bias sebab jumpa kawan. Bias? Bias aku semua cold. Semua in real lelaki. Tak suka la, kalau perempuan boleh jadi kwn. Nk cari cari boyfriend pun senang. Ok tipu je. Tu rp la, fake je semua, jgn percaya org dlam tu.

Mana ada ape lgi nk ckp. Sekolah? Den maleh dah. Bye.
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio