zakriesya



Cuti

Saturday, June 6



Assalamualaikum
Cuuuuuti akhirnya xD Tahu lh dh sabtu, nk masuk minggu ke dua tpi minggu kedua ni lah bru start cuti rasanya. Tbh mcm tk cuti pun sbb ada kelas tmbahan di skulah  tu hah. Eh bencinya cek nuhh kno. Cuti ni tk pergi memana pun. Except for the fact yg pss ada buat rombongan nnti. Astaughfirullahalazimmmm. Borang ku hilang e.e Mna nk cari lagi. Aku dh give up tahu. Nanti camna nk pergi kalau takde borang hish. Nk photostat diorang punya dh berisi pulak. Kno biarla. Asalkn aku mmg confirm pergi ouo Dan aku nk bayar- yay

Exam. Omeged exam----- Haha exam habis sebelum cuti so takde homework weee. Kinda upset dengan add math lol. Even ada peningkatan sikit aku still upset sobsob. Ye ah gred dah turun pun payah nk dapat A lgi knp -_- Buduh betul *imitates cy*. Tpi ada hw addmath la haha lupa kno. Buat pembetulan. Kinda like pembetulan tpi sir suruh buat pmbetulan untuk smua. Lol hahahahaha ape kau ckp ni zak hui. Cuti ni aku malas nk buat hw tbh e.e Aku hbiskn masa online je xD Ok membazir betul. Aku baca ff *^* Bestnyaaaa. Aku rindu kawan rp aku yg lama- Ai jiey vivi tila smua huaaa ;A; Aku tk nmpak batang hidung mereka dh. Nk jdi gila mcm dulu mesti best huhu

#GUNNNNN COMELNYA kno. Bias baru? Kut lah kut. Rasa mcam dh lama sebab aku tgok no mercy ni agak lama. Tapi kenal #gun ni je hah masa tu. Tpi dia comel yay. Tpi dia eliminated pulak. Sobs. Monsta X takde #gun cam pelik je. Dia ni kinda mcm moodmaker sbb dia cute hahahahaha. Pfft hahaha bye malas mau type lagi
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio