zakriesya



Just-

Friday, April 8


Assalamualaikum
Hohoho i'm so excited to write (or type-) again sebab i'm gonna spend lots of time on the computer. Phone aku hilang jkabvgt mana lah aku letak ni. Yang pasti dia hilang dalam rumah sebab aku tak pergi memana pun. Perkara ni selalu berlaku nanti adik aku jumpa dia bagi lah balik. Huhu. Clumsy? Nah, aku just tk suka main. First, bising k ws asyik masuk *sat membatak* HAHA but betulla. Aku on phone pun biasanya buka twitter baca fanfics roleplaying. Macam tkdakerja tbvh but best lagi main laptop cause larger screen then connect dengan wifi terus connect je tk payah sesusah loading t.t sebab pakai phone at last kena guna data whatthehell-

Tadi kawan aku dm aku tanya apply kut mana semua tu. WEH ADA TEMPAT LAIN KE KENA APPLY BESIDES UPU? Sungguh, aku tak tahumana aku nak apply lagi t.t maklumlah aku anak sulung takda abang kakak nak tanya macam mana nak apply university- haih asalkan aku ada tempat nak belajar nanti tak kisahlah mana mana. K pedia ayat aku asrah gila.

Anyway aku baru je lepas habiskan edit dekat blog aku lagi satu tu. Haih dulu punya payah aku buat blog tu sebab nak share pasal korean bands ni segala HAHAHA addictednya lahai aku dulu. Like i mean- sekarang is still the same tapi takda ah macam dulu sesikit tu sesikit korea. Just aku suka mengedit or buat benda buang masa so dari aku simpan better aku share and somewhere else takda orang nak tengok aku tak kisah aku suka hik. Rasanya aku dah letak lnk blog dekat tepi dekat intro tu lol. Or click sini jelah. Aku punya url semua aku tukar like aku tengok shit bts says so yeah aku amik lah apa apa ayat viral dia. Hahacomel, anyway eue

Aku tak tahu nak tulis apa lagi. Byebye
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio