zakriesya



Banyak

Tuesday, April 19


Assalamualaikum
Aku selalu stress dengan gambar jikook yang macam kat atas ni. Nampak macam diorang ni fall in love tbh sebab banyak sangat and boleh buat macam love story bc so cute yet beautiful. Aku takda lah ship sangat tapi aku ship lah sesikit tu hehe.

Sebenarnya sekarang ni banyak sangat orang nak comeback lepas tu solo debut itu ini dulu tbh aku tak pernah kisah pun siapa comeback siapa debut semua tu sebab aku just exo exo exo and then aku dengar lagu diorang pastu dah. But now rasa macam aku wasting time fangirling over benda kecik ni. Yeah benda ni takda ah besar sangat pun kan sebenarnya huhu. Dengan seventeen lagi pastu eunji debut pastu bts rumor kata monsta x pun then twice lagi lovelyz whaaaaa aku takda masa untuk semua ni life aku tengah menunggu tapi kan at least aku boleh hidup free free macam ni lepas ni weh dah sambung belajar mana ada masa dah hui

Cakap pasal sambung belajar yanty kata dia nak pergi oversea nanti, peh emotional gila aku dialah orang first cakap dengan aku ever since aku pindah seremban ni weh. Now that thinking kitorang nak live apart rasa macam sebak tu ada. Though aku selalu gaduh dengan dia talk shits behind her back aku sayang weh dia. Cikgu aku pernah kata kalau dah habis sekolah jarang kita ada kawan sekolah yang kita rapat and im like that's sad. Aku taknak lupakan sesapa pun but who knows one day life aku busy nak mati sampai adik aku pun lupa nanti. K tu teruk sangat. Nak taknak kita kena harungi jugak kan t.t

Dah sebelas setengah and sekarang dah tengah bulan sikit je masa aku lagi tinggal nak hidup bebas gini. Lepas ni kerja aku belajar, belajar belajar kut sebab aku dah kecewa spm aku haritu aku memang nak tebus weh t.t bye
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio