zakriesya



Belajar? u.u

Monday, April 18


Assalamualaikum
Ok saja guna gambar baru sebab AKU TK ONLINE MASA YOONGI UPDATE NI TAT at least kalau aku online then aku reply dia boleh baca en xD Hahah tadi jin update haih aku tak pernah nampak jin sehandsome tu asdfghjkl; Kenapalah internet aku must go down at those precious times. Dengki ke apa internet ni hahah

Now that aku update lagi aku just nak cakap aku dapat matrikulasi uhuks. Tak pernah pulak aku sangka boleh dapat sebenarnya tapi eloklah tu, takpayah aku risau nak jawab apa bila orang tanya "ha lepas ni nak sambung mana?" kalau tak dulu aku diam je tak jab. jawab entah nanti orang kata aku ni tak fikir masa depan aku pulak. Biasalah manusia judgemental, and the other just tak yakin diri macam aku ni. Ibu aku dah suruh start packing2 barang dah nak bawak pergi nanti t.t aduhai kenapalah aku rasa macam aku nak keluar rumah ni je where in fact memangaku kena keluar nak belajar kan tapi... haih entahlah.

Khamis ni birthday best friend aku. More like a bestfriend lah though aku jumpa dekat rpw je- Like pfft dialah satu satunya kawan aku yang paling lama kawan sdengan aku ever since aku join rpw lagi. To be exact ha memang sejak aku join lah. Tapi sekarang dah dekat sebulan kut aku tak borak dengan dia- aku sekarang dengan sesiapa pun malas nak borak ~u~ kadang kadang kesian tengok dia message aku seen tapi aku nak menaip pun malas. untuk blog lain la kno.Nanti aku nak wish dia macam mana ni aku sendiri tak tahu. malu lah aku nanti. Tapi aku rindu nanti bila aku dah sambung belajar pastu dia pun sama lagilah busy takda masa lagi aku nk borak dengan dia. Sedihnya.

Kadang kadang aku stress stress ni layan kartun je best weh. Dah bye bye boboiboy episode baru aku tak tengok lagi-
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio