zakriesya



New mv?

Monday, May 2


Assalamualaikum,
So harini baru teringin nak update again. These few days internet aku problem gila. Dengan phone aku pun hilang ni HJAHAH nasib baik jumpa dah tadi. Aku buka twitter boleh je, tapi bila nak upload gambar or nak buat post dekat blog ni dia kata error. Error pebenda vixx error ke --' tbh sekarang ni takda lah laju mana tapi takda dah lah error error tu semua lagi

Lagi pun kan malam tadi bangtan punya mv keluar tau ha. Aku tak tahu macam manalah aku react tapi yang pasti aku tidur awal semalam and depa ni dukupdate selca masing masing kat twitter tapi aku dah tidur. baru dapat tengok tadi like 50 mins ago. Ada satu part dalam mv ni aku ulang banyak kali sebab damn, suga's looking so fine hot duh hot. Lepastu an hour before diorang release dekat v app ada lah diorang ni talk apa benda tah, Dengan phone aku yang takda ni aku biar je lah orang update pasal mereka aku hanya mampu baca. Tapi ugh. Before that yoongi update selca and asdfghjkl comel lak ai.

Petang tu sebenarnya ibu bawa aku pergi mydin pi beli baju HAHAh. Maklumlah aku kan nak belajar nanti jadi aku pi cari bebanyak baju kurung semua tu. Mydin kan masa tu offer kan baju baju kurung tahun lepas sebab nak puasa pastu raya baju baju lama tu sdari simpan depa jual lah kut. Exactly a month aku boleh happy happy tak payah buat apa besides house chores before sambung belajar nanti. Lepas ni belajar jelah sampai adik aku kata kau jangan takda masa nak basuh baju pulak. HAHAH dah dah aku nak mereput
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio