zakriesya



Sambung

Tuesday, April 26


Assalamualaikum.
Know what. Harini tak banyak benda sangat jadi besides benda benda yang biasa terjadi e u e. Macam aku kena bangun pagi, mandi, doing chores pastu macam mak orang tunggu adik balik sekolah semua tu. HAHAHAH biasalah aku dah tak sekolah itulah jadinya

Now that knowing aku dah nak pergi sambung belajar balik thinking nanti aku kena tinggalkan adik aku semua. Mesti rindu gila dah ah kecik lagi. Yang dah besar buat apa nak rindu hahahah. Kno. Hot weh gif ni tak berhenti aku tengok. Lepas ni aku mana buat kerja ni semua dah mana nak dengar ibu kejut aku dah. Mana aku nak gaduh dengan siapa lagi aku nak gaduh. Gila gaduh ngan roommate mintak nahas namanya mahu setahun tu tak bercakap dia dengan aku.

Hu dah dah aku nak tidur.
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio