zakriesya



Orientation done.

Wednesday, August 30

Image result for black white aesthetics

Assalamualaikum w.b.t.
Akhirnyaaaaa I can take my laptop out and write again. (walaupun wifi takda for now, but sokay, kita guna hotspot je.) Literally haritu kata nak masuk U kan. Yes, haritu dah daftar dah HAHAHA YA ALLAH. Lambat gila weh daftar jalan jam teruk. Tapi takpalah asalkan aku daftar, lol. Kat surat tawaran memang kaunter aku buka pukul 12, so yeah. Yang tak bestnya, aku dapat bilik tingkat 4 hmm memang kuruih aku kalau gini. Nasib baik sampai sem 2 je. Harap sem tiga aku dalam bilik bawah lah, kena cari merit banyak ni, kuikui.

So 4 days of suffering has passed. Maigod, kau boleh bayangkan tak bangun pukul 3 lebih when the night before, pukul 1-2 camtu baru tidur. Gila ngantuk weh nak nak time taklimat mak nenek dia. I've never liked orientation week dari matriks dulu lagi. Serius susah do. Nasib baik dah habis. But the facis are cool, and our ages are like two or three years different, so, tak rasa nak berabang kakak sangat lah. 

Haven't discover how beautiful UMP would be yet, but my roommates are cool. And i'm the youngest. YES, I AM. Tak sangka gue. Ok ah, esok nak balik raya haji kan gais, HAHAHA BYE.

0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio