zakriesya



Lama ke

Thursday, May 12


Assalamualaikum
Eh. Terjaga okei. Pukul 5 baru u.u biasanya saya bangun lambat pukul 6 :') lambat ah tu. Mungkin sebab tidur awal kut malam tadi. Ok lapar. Serious lapar. Takpa takpa japgi makan

Ok tbh agak lama juga aku tak datang sini. Like 10 hari cemtu. Lama. Aku dah agak aku macam ni. Makin lama makin malas aku nak update. Though blog lagi satu tu kalau boleh hari hari aku usik. Ada je benda nak update kononnya. Puas aku lawakan blog tu. Entah lawa ke tidak aku pun tak tahu :') harapnya lawa lah huhu. Semalam aku baru habiskan satu drama ni. Takda lah habiskan satu hari tapi semalam baru habis tengok maksud aku. Blood. K ada ahnjaehyun. Alah yang dia berlakon dengan bakal bini dia ni. Dulu aku tengok dia jadi budak sekolah bila cerita ni dia jadi doktor kejutan budaya betul. Nasib handsome. Kno. Ada satu orang ni comel gila dia. Tapi dekat dekat ep kedua last tu mati. Emotional aku jadinya. Cari punya cari aku ingat dia dalam 21 22 camtu tapi 10 tahun lagi tua dari aku k. Muda ah lagi tu still sweet 28 gitu hahah. Pe nama dia eh---

They said jungkook got flu or smtg. GET WELL SOON, MAKNAE.
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio