zakriesya



vacation?

Saturday, September 2

Related image


Assalamualaikum wbt
Is finally home - not really at home but I am with family which practically means the same. Vacation starts literally my orientatio end o m g penat tu pun tak habis lagi dah nak pergi jalan jalan. Hahaha. Tapi okey je, walaupun kaki aku memang serius nak tercabut time jalan 10km haritu 10 ribu langkah gitu. weh nasib tak pengsan gue. Tbh they are still sore until now but I couldn't care less, vacation's important-er. Okay. 

Dua hari lepas lah kan, Me went to kelantan. Today we gerak to terangganu. Haah, best weh. lagi lagi makan dia. Walaupun semalam raya haji kan, jenuh gak nak cari kedai makan. last last pergi kfc je. Macam kat seremban takda kfc je kan. Tapi memang takda satu kedai pun buka doh. Mall besar besar giant tesco semua tutup I'm like ??? Ini sungguh luar biasa, mungkin bagi mereka biasa lah kan.

Alaaa esok balik ump dah. isnin class dah. Pukul 8 lak tu. Weh, dah la haritu tak tour pun. Camna nak cari kelas?? U aku besar omg???????????????????? Ni bukan kms kecik. Mahu pukul 7 aku keluar ni. Yang pasti aku tak langsung bersedia nak tempuhi hidup sebagai mahasiswi. Mesti macam macam benda ada kan. Mesti susah kan? : ' ) Aku dah besar, wow. Kk bye.

0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio