zakriesya



malam

Sunday, August 17



Assalamualaikum ~ Hmmm , rajin pulak aku hari ni -_- ok sebenarnya tengah baca ff tadi so aku tengah blurr sekarang , pening aku tengok tulisan tu xD Malam ni je dah tiga chapter aku baca . rekod baru kut , aku tak pernah habis kan satu chapter pun dalam sehari -.- entahlah , aku malas nak buat homework sekarang xD lagi pun cerita dia best sangat . sekarang memang waktu tido sebenarnya .. tapi aku malas , tak ngantuk . esok bukan sekolah pun . sebelum aku baca ff tadi aku tgok its okay its love . okay aku nak tengok kyungsoo je sebab utama aku tengok cerita tu . tapi ada kwangsoo jugak xD lagi pun , cerita dia memang best cuma kurang senonoh ngehhh . 

ok aku tahu tak ramai pun yang baca entry aku so aku merepek lah sepuas hati , bukannya aku promote blog aku pun . orang bukannya kisah sangat pasal blog . orang kisah pasal tumblr je sekrang ni ==' cakap pasal tumblr , tadi aku bukak tumblr aku jumpa edit exo lawa-lawa semua T-T jelesnya .. aku tak reti edit lawa lawa macam tu pun . hmmmmmmm T-T adik aku tengah tgok rm sekarang . heh , rm yang lama punya . alah , yang ada dua tu , yang double shot tu , korang bukak one korang tahu lah xD hahaha , ok sekarang aku rasa aku nak sambung baca ff . nak baca pasal apa ? best , Kyungsoo jadi budak sekolah yang selalu kena buli , ok kelakar , aku memang suka baca ff yang pasal exo je , nak buat acaner -___- Jadi , kalau nak baca , tekan sini (x) best .. cerita dia adui , aku baru baca sampai c3 so mana lah aku tahu , ok nak sambung , adiosss
0 comments


Post a Comment






Codes: Kio 2.0 Kio